Kalite Politikası

Kalite Politikası

INTCERT

Müşteri Memnuniyeti;
Sahip olduğumuz değerler ışığında, yönetimimiz ve tüm çalışanlarımızla birlikte, hizmetlerimizde en üst düzeyde müşteri memnuniyeti sağlamak ve sürdürmek,

Sürekli İyileştirme;
Yönetim sistemimizi sürekli geliştirmek üzere iyileştirme fırsatlarını en etkili şekilde değerlendirmek ve sürekli iyileştirmeyi devamlı amaç edinmek,

Personel Gelişimi;
Tüm ekibimizin bilgi ve becerisini geliştirecek, ekip ruhunu sürekli sağlamlaştıracak eğitim faaliyetlerini önemsemek ve gerçekleştirmek,

Yetkinlik;
Hizmetlerimizi yetkin çalışanlar ile gerçekleştirmek, tüm ekibimizi tecrübeli, konusunda uzman, güncel şartlara hakim ve etik kurallara uyan kişilerden oluşturmak,

Değer Katma;
Belgelendirme hizmetlerimizi sunduğumuz taraflara değer katacak çıktılar üretmek,

Sektörel Yenilik;
Güncel gelişmeleri yakından takip etmek, hizmet kalitesi ve çeşitliliğini sürekli geliştirmek,

Tarafsızlık;
Tarafsızlığı sağlayabilmek üzere, tüm ilgili tarafların faaliyetlerimize katılımına olanak vermek ve tüm faaliyetleri tarafsızlığımızı bozmayacak şekilde yönetmek,

Gizlilik;
Müşterilerimize ve diğer ilgili taraflara ait bilgilerin kati bir şekilde gizliliğini sağlamak,

Sorumluluk;
Gerçekleştirdiğimiz belgelendirme faaliyetlerinden ve aldığımız tüm kararlardan sorumlu olduğumuzun bilincinde olmak,

Yasal ve Diğer Şartlara Uyum;
Uymakla yükümlü olduğumuz ulusal-uluslararası yasal ve diğer şartlara ve TS EN ISO/IEC 17021-1, TS EN ISO/IEC 17065, TS OIC/SMIIC 2 standartlarının şartlarına bağlı kalmak, bu şartları tutarlı bir şekilde yerine getirmek ve şartlara uygun olarak yönetim sisteminizi sürekli geliştirmeniz için danışmanlık hizmeti sunuyoruz.